سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه اطلاع رسانی مباشر
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
 

سردار شهید حسین اسماعیل کاخ(شهید دفاع مقدس)

زندگینامه=  شهید اسماعیل کاخ از همان کودکی اعتقادی راسخ به اسلام داشت . تحصیلات ابتدایی را تا کلاس ششم در روستای زادگاهش پشت سر گذاشت . ایشان به علت مسائل خانوادگی به کرمان آمد تا از این طریق به خانواده خود کمک کرده باشد به همین علت ترک تحصیل کرد و مشغول کار شد.
با شروع فعالیت های انقلابی همیشه در تظاهرات و شعار دادن علیه رژیم پهلوی شرکت جست. با پیروزی انقلاب اسلامی وارد سپاه شد تا از این طریق خدمتی به اسلام کرده باشد، در همان اوایل به جبهه غرب و جنوب رفت و نقش مهمی در عملیات ها داشت . خستگی ناپذیر بود و سری ترین اموال لشکر را نگهداری می کرد. و به قول حاج قاسم سلیمانی حسین { ابر مرد دشت جبهه های جنگ بود هم سلمان بود هم ابوذر}
سرانجام در ادامه عملیات والفجر 8 درجبهه های جنوب براثر راکت دشمن شربت شهادت را نوشید. برگرفته از http://qm313.com کاری از تیم دفاع مقدس قبیله منتظربه نقل از ساجد کرمان

سخن=  فرازی از وصیتنامه اگر ما عزم را جزم و قدم ها را استوار نمودیم و به امید آن نبرد آمدیم از دو حال بیرون نیستیم یا اینکه شهید می شویم که این افتخار ملت عزیز ما هست و آرزوی بزرگان دین ما و اگر پیروز شویم با شرف و عزت در زیر بیرق اسلام زندگی می کنیم آنچه که مسلم است ملت عزیز ما به رهبری امام امت زیر بار ذلت و خواری نخواهد رفت.
پیام حقیر به دوستان و برادران و ملت عزیز این است که امام را تنها نگذارید همینطور که تنها نگذاشتند و فرامین امام را مو به مو اجرا کنند. دولت را یاری نمائید، مادامی که امام تاکید کنند. دولت را، مجلس را، و هر نهاد دیگری را، بر ما تکلیف است که تقویت کنیم، گوش به فرمان امام باشید.
برگرفته از http://qm313.com کاری از تیم دفاع مقدس قبیله منتظربه نقل از ساجد کرمان

-

شهادت:جبهه جنوب، عملیات والفجر 8 - 8/1/65
مزار شهید:

منبع:نرم افزار روزنگار شهدا(کانون گفتگوی قرآنی)


موسی مباشری ::: شنبه 97/10/1::: ساعت 8:20 صبح

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
.:: منوی اصلی ::.
.:: آمار بازدید ::.
بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 16
بازدید کل : 181423
.:: تا دیدار محبوب ::.
.:: درباره خودم ::.
.:: لوگوی وبلاگ من ::.
پایگاه اطلاع رسانی مباشر
.:: لینک دوستان ::.
.:: لوگوی دوستان::.

.:: آرشیو شده ها ::.
.:: اشتراک در خبرنامه ::.
 
.:: طراح قالب::.
مرکز نشر فرهنگ شهادت
مرکز نشر فرهنگ شهادت شیراز
مرکز نشر فرهنگ شهادت